chandelier

Godmorgon måndag! Uppe med tuppen och snabbstädade lite imorse, himla märkligt. Det var klinisk rent nät prinsen kom hem igår men efter någon timme var det åter stökigt igen, haha. Jag tycker dock det är så ljuvligt att få fixa lite tidigt på morgonen medan Niclas fortfarande sover. Då kan jag vara för mig själv, sköta mitt och jag behöver inte prata eller fokusera på någon annan än mig själv. Jag har badrummet för mig själv och jag kan ha nyhetesmorgon på i bakgrunden. Niclas vaknar ju inte av någonting så att nyhetsmorgon står på i sovrummet stör honom inte. Om jag säger att han inte vaknar av sina egna satta alarm kanske ni förstår hur djupt han sover eller hur trött han är, haha.






Ny arbetsvecka! Jag är fortfarande förkyld som tusan och huvudet hänger lite på sniskan men med väskan fylld av vatten, nässpray och alvedon är det full fokus. Två nyanställda börjar imorgon också, yes yes! Jag vet dock inte vilka det blev? Haha. Jag var ju hemma och var sjuk förra veckan när vi skulle ha intervjuer så Dan fick ta de tillsammans med Jessica men jag förlitar mig på att det blev ett bra resultat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback