the worst of nightmares

Det small, jävla vad det small och vad ont det gjorde. Vi satt i bilen jag och Molly. Hon hade säkerhetsbältet på sig men det hade inte jag. Vi såg bussen komma mot oss, Molly tittade på mig med tårar i ögonen och jag släppte ratten, drog åt hennes säkerhetsbälte över bröstkorgen och tog henne i handen, sen small det. Det small liksom flera gånger, och jag klämde hennes hand allt vad jag hade. Det gjorde ont, så jävla ont och det var som att smärtan satt utanför kroppen på något sett. Tillslut började jag lyfta ur bilen medan Molly satt kvar på passagerarsidan och jag fick panik och skrek, och skrek och skrek. Tillslut vaknade jag i panik, alldeles kallsvettig och torr i munnen. Klockan var 04.15 och jag hade riktig panik. Hjärtat slog tredubbla slag i bröstkorgen på mig och sen dess har jag varit vaken, det var omöjligt att somna om. Det är den värsta mardrömmen jag drömt tror jag, riktigt jävla fruktansvärt!

Nu är jag påväg till jobbet, har laddat upp med en Celsius i väskan för att klara av första timmarna. Tre arbetsdagar kvar innan vi åker till Barcelona nu, in i kaklet! Heja heja.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback