på hemmaplan igen

Tillbaka i vardagen och verkligheten igen. Det har varit en fantastisk påskhelg i Östersund och jag är så tacksam över den fina familj jag berikats med. Det gick utmärkt att köra, både dit och hem även om hemvägen tog något längre. Jag fick säga hejdå till morfar en sista gång och även om det är fruktansvärt sorgligt så känns det skönt att fått hålla hans hand och pussat honom på pannan en sista gång. Jobbigt när man ser någon man älskar så mycket gå mot livets slut, all cred till övriga familjen som i sin vardag tar hand om honom nu på slutet. Det blev några dagar i fjällen med strålande väder, en runda på bowlingbanan där jag i vanlig ordning fick storpisk och såklart en härlig middag på Eastern Palace. Kvalitetstid på relaxavdelningen och massa mys hemma i soffan framför brasan. Det var en fantastisk helg som sagt och det var så skönt att Niclas äntligen fick träffa min familj och att det gick bra, familjen Fridell är ju ingen vanlig svensson-familj direkt om ni frågar mig, haha. Helgen gav mig ny energi och fyllde på lyckokontot rejält! Nu är man tillbaka i vardagen med jobb, jobb, jobb. Är det nu man ska börja längta efter sommarsemestern kanske? Dock är det kort arbetsvecka både denna vecka och nästa vecka så det är inge synd om mig alls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback