oh baby we'll be old

Äntligen torsdag! Sista arbetsdagen denna vecka och det kunde inte kännas bättre. Jag var något så brutalt trött imorse, såg ut som att jag inte sovit på fjorton år. Kravlade mig upp lite senare än vanligt men när det ligger en stor, varm man i sängen med armarna runt mig är det svårt att prioritera att kliva upp och göra sig klar för jobbet. Niclas är ledig idag och därmed satte jag tvättstugan, dammsugning osv på honom! Han ska inte tro att han kommer undan, haha. Dessutom behöver jag kläder tvättade inför helgen så det var helt perfekt att han var ledig idag. Packade klart det mesta igår så ikväll behövs bara allt nytvättat packas ner och kompletteras med lite smågrejer så är det klart sen. Jag hade skrivit en liten fin packlista men sen spårade jag självklart ur igår när jag började, hur mycket grejer kan man behöva för tre dagar liksom? Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback