my rhytm and blues

Idag är ingen vanlig arbetsdag idag! Kul kul. Eventdag med våra fina kunder idag. Och inget mindre event än Twilight-event, jag är så taggad! Haha. Vi kommer vara på Bio Rio i Hornstull hela dagen och visa samtliga filmer, hålla styling och aktiviteter, bjuda på mat och ha fotografering och dessutom ha en Jacob-kopia i baren utan tröja, man ba va? Undra vart jag ska hänga liksom. Haha, skämt åsido. Jag kommer vara i stylinglogen större delen av dagen med mitt bleka ansikte och röda linser. Åkte dock hemifrån ostylad, det var nog ett smart drag för att inte skrämma livet ur tanterna på bussen, haha.

Imorgon blir det en lång dag på jobbet. Planerar att jobba 09.00-19.00 för att få så mycket som möjligt gjort innan onsdag när jag tänkte sluta 17.00, möta upp Niclas och min älskade syster i stan och sen påbörja färden hem till Östersund i en dundrande fart, herregud vad jag längtar hem. Resten av veckan fram till måndag spenderas alltså på hemorten tillsammans med min högst efterlängtade mamma, mina fina syskon och min förhoppningsvis fortfarande levande bästa morfar, jäklar vad han kämpar gubben alltså. Ett par dagar till behöver han hålla ut nu så jag hinner krama om honom en gång till innan det är dags för nangijala att hämta hem honom.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback