lyckan är obeskrivlig

Alltså. Jag är så glad att jag bara vill skrika och dansa där jag sitter vid buashållsplatsen. Mitt lilla ärende som jag skrev om tidigare idag var att kolla på en lägenhet. Det gick riktigt bra och den 28 Juni kommer jag och Niclas flytta till Vaxholm. Det är en etta på 40 kvadratmeter, alltså lika som idag. Renoverat badrum och ljusa färger genom hela lägenheten. Världens trevligaste tjej Sandra som äger den nu men hon bor med sin sambo så då får vi hyra den i ett år! Så himla fint område, verkligen guld alltså. Jag är så glad! Med tanke på den här staden och dess bostadssituation kan jag bara ännu en gång tacka gudarna för att jag hittat ett fint, fräscht och bra boende ännu en gång. Nu ska jag åka hem och visa bilder för Niclas och pussa ihjäl honom! Även om vi i princip har bott hemma hos mig i Åkersberga sen andra veckan vi träffades blir detta annorlunda, det blir mer vårt tillsammans. Åh vilken total lycka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback