jag bröt mig in i himlen

Då var det dags för första fredagen denna vecka, så underbart! Jag ser verkligen fram emot att bara vara hemma och vara ledig imorgon. Ta en riktig sovmorgon, ligga kvar i sängen halva dagen och kolla på SF-kanalen, dricka kaffe i sängen och vicka på tårna. Inte göra ett skit! Eller jo, en sak har jag planerat och det är att städa garderoben. Allt som jag nu mer kan tälta i ska bort, det tar bara massa plats. Årets valborgsfirande blir endast hemma. Jag har tackat nej till allt vad kalas, fest och alkohol heter. Det är seriöst val jag gjort att sluta dricka, det är inget kortsiktigt eller roligt, det är ett måste. "Ja men du skulle ju kanske dricka när det var speciella tillfällen" Absolut, men valborg är inte ett speciellt tillfälle, valborg är en ursäkt att få dricka, simple as that. Nej! Det blir god middag hemma och sen bara mysa. Det ska dessutom vara nollgradigt och regna, usch.

Påväg till jobbet nu iallafall! Dunkar Kents nya album Tigerdrottningen på högsta volym, helt magiskt. Hur kan man lyckas gång efter gång? Jag ryser, amazing. Frukost på jobbet idag till att börja med och sen intervjuer med vad som kanske kommer bli mina nya NPS-bebisar framöver. Blandade känslor, men förhoppningsvis blir allt bra. Jag kommer sakna Susie sååå himla mycket.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback