i'll be the one if you want me to

Igår var vi på bio i Täby jag och favoritkorven. Vi såg Noah, och det var absolut en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett. Jag förstår inte? Och hur är det möjligt att så duktiga skådespelare kan misslyckas så brutalt, fick var det väll regissören som skapade filmen bakfull eller något. Men nej, så bortkastad tid! Tur att jag hade fått biobiljetter av jobbet så man slipper känna att man slösat pengar på det, haha. Det var dock mysigt att gå på bio, en liten minidejt sådär. Vi började kanske i lite fel ände när vi träffades om man säger så, haha.
Nu är jag påväg ut i ett ärende här, jag är så nervös att jag håller på att bajsa på mig, alldeles torr i munnen liksom, haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback