game on

Gårdagen gick att överleva, även om det var med nöd och näppe! Stort tack till bästa Mandy som räddade upp hela förmiddagen och min finaste Susie som med allt flams, alla skratt och otroligt dålig humor räddade upp resten av dagen. Lyckligt lottad som har dom finaste vännerna i världen! Kvällen bestod endast av matlagning. Jag lagade köttfärssås och Niclas fixade med cyklarna och dammsög. Sen skulle vi se en film klockan nio som hette That's my boy och då somnade jag som ett litet barn, helt ovaggad. Det var såååå skönt! Det blev ingen djupsömn direkt, men bara att få halvsova i soffan var värt så mycket. Sen bäddade jag ner mig i sängen och fortsatte sova! Vaknade till när Niclas kom och la sig men jag orkade inte ens prata så jag bara nickade när han pratade, kommer inte ens ihåg vad han sa, haha.

Idag är en ny dag! Lite mer energi än igår och det är ju bara två dagar kvar tills man är ledig hela torsdagen, jobbar fredag och sen är det helg, så detta borde nog gå! Vanlig arbetsdag till 19.00 idag, något möte mitt på dagen men annars heeelt vanlig, så skönt! Vi har otroligt mycket att göra dock, stress stress. Imorgon har jag intervjuer då det ska in nytt folk i teamet, hoppas verkligen det är några toppenmänniskor!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback