at the end of the day

Vilken fantastisk dag det har varit! JAG har träffat härliga människor, glada kunder, underbara kollegor och dessutom fått se twilight-filmer, på arbetstid! Så skönt att starta veckan på ett perfekt sett, eventet blev verkligen lyckat. Jag gjorde (såklart) succé i sminket och alla blev supernöjda! Jag trodde från början att det skulle vara en makeupartist där och att jag sen skulle assistera, men fel hade jag och det blev full leverans att fixa allt tillsammans med Mirja, vi gjorde ett kanonjobb! Gled runt i knallröda linser hela dagen och såg allmänt läskig ut, så lyckad outfit. Bra, men ändå inte för mycket. Nu på kvällskvisten har jag lagat matlådor för resten av veckan som är kvar, sen har jag tonat tillbaka håret mörkbrunt igen. Helt mörkbrunt, inga färgskiftningar eller röda nyanser, bara vanligt mörkbrunt. Jag ångrade mig fruktansvärt mycket minuterna efter att jag sköljt ur det men nu känns det faktiskt bra, det är ju så himla jobbigt att fixa med håret när det är så pass rött som jag hade, man måste ju hålla efter precis hela tiden. Nu ska jag krypa ner bredvid min sovande älskling, som redan sovit någon timme. Jag känner ingen som är så trött som honom! Det skulle väll vara Elin då, eller Lisa kanske? Haha, jag tar nog tillbaka att Niclas är den tröttaste personen jag känner vid närmare eftertanke. Nu är det tack och godnatt, en ny dag imorgon med vad som känns som hundra timmars jobb... Snart påskledigt, heja heja!













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback