tiden har jagat oss in i en vrå

i lördags var det ju mitt efterlängtade eurovision. jag hade det bästa tänkbara sällskapet och vinet flödande tillsammans med drinkarna och bubblet. där av denna video på mig när jag freakar framför tvn när robin kör sitt performance, jag skyller ENBART på promillehalten jag hade i kroppen vid det tillfället, haha.
igår var jag mer levande än död. låg mest på vardagsrumsgolvet och försökte få rummet att sluta snurra och tårarna sluta rinna.
nu ligger jag ensam hemma i sängen och jag gjort en produktionsplan och fixat lite. vem fan jobbar frivilligt klockan halv tolv på natten? herregud.
känns otroligt ensamt i lägenheten nu när hanna och bosse åkt tillbaka till östersund igen, saknar dom redan.
nu hoppas vi på en snabb jobbvecka här så det blir helg snart igen! det väntas trevligheter på grönan, målande av möbler och en del vinpimplande med mina kära vapendragare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback