throwback tuesday

" och sen frågade alltid marie hur det varit med järnspökena senaste veckan. det har varit jättebra svarade jag samtidigt som jag stirrade på dom. och hur har du konfronterats med det vi kom överens om sist då? jo, jag har gjort precis som vi sa svarade jag samtidigt som jag såg anteckningarna framför mig på hyllan i mitt rum, orörda. hur har det gått med distansen till vad som orsakar dina tvångstankar då? jo, det har fungerat bra, jag tar inte på mig skulden för allt svarade jag och tänkte att det är mitt eget fel att jag måste sitta här och ljuga. och frida hur har du hanterat ditt självdestruktiva beteende? jo, det blir bara bättre och bättre, jag har insett att det finns andra metoder att hantera situationerna på säger jag medan jag drar mig i tröjärmen och har så ont i armen att jag bara vill gråta. vill du fortfarande inte att jag ska skriva ut antidepressiva åt dig, jag vet att du har tablettförbud men det känns som du mår bättre och skulle klara av det nu när du kommit en bit på vägen? nej då, jag klarar mig så pass bra nu att det inte är nödvändigt svarar jag och tänker på om hon verkligen trodde att jag skulle gå på den lätta finten, jag är inte född igår, jag kan minsann läsa av dig som en öppen bok.så det känns som du har kontroll över den större delen av allt nu? absolut, det känns så mycket bättre och jag känner mig mycket starkare svarar jag samtidigt som jag mår illa och vill skrika att hon ska hålla käften för hon förstår ändå ingenting, sen hoppades jag att hon skulle dö..."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback