ring polisen

'' nu fick du min och jag har tagit din och jag kan äntligen andas igen så försvinn.
och nu när du har min kanske du kan förstå mig för det är bara nu du kan veta hur det känns.
när du vet hur det känns, när du vet hur det känns jag hoppas för ditt eget bästa att du hittar en ny.
jag är ledsen min vän men hjärnan du fick utav av mig kommer kosta dig dyrt,
för den hjärnan är sjuk, sjukt jävla sjuk så den kommer o flippa,
när du känner paniken plocka telefonen direkt.
ring polisen eller en ambulans jag har ingen aning, bara så länge som sirenerna tjuter.
snälla ring ambulans eller snuten, ring polisen eller en ambulans jag har blivit galen igen.
jag har blivit galen igen och måste låsas fast i en sjukhussäng, ring polisen, ring polisen, ring polisen.
men jag lever än och hela denna skiten var så längesen inget mer akuten o snuten så jävla skönt. "


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback