det som psykologen sa

har krupit ner i sängen och ligger och nynnar på mina favoritlåtar för tillfället och tänker på koftan från ester eleonora som jag beställt. helt otroligt vilken materiell lycka det är! men galet dyr, hur är det möjligt att man kan ta 1599:- för en kofta?! herregud. ja, det är en investering iallafall! och självklart så köpte jag den på rea, jag menar något har väll mamma lärt mig! Ikväll har jag kollat på fast and the furious, målat naglarna och pysslat med lite morsdagspresenter. jobbigt att ha många mammor! fast det är skönt på farsdag, när man inte har någon pappa liksom. tror definitivt det finns en mening med att ha farsdag i november när allt är kallt, grått och mörkt medan man har morsdag i maj när det är ljust, vårigt och fint. imorgon är det äntligen fredag igen. då blir det till att måla mina möbler vita en gång för alla! herregud, hur ska detta gå. lördagen är väll relativt oplanerad men det finns diverse önskemål. får väll se vad det blir för väder! men som simon så vackert uttryckte sig idag "vi ska fan supa alltså" och så blir det, oavsett. i need it! och så ska jag lyssna på alina devecerskys låt ikväll skiter jag i allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback