drama through my body

har haft en helt fantastisk långhelg hos min kära lisa i uddevalla. blev upphämtad i göteborg i fredagskväll och sen pratade vi halvt ihjäl oss i bilen och somnade sen gott i lisas ofantligt sköna säng, trodde inte att sådana sängar existerade som man nästan fick gåshud av att lägga sig i men tydligen. i lördags åkte vi ut till malin och hängde där några timmar innan vi åkte till lisas fina mormor och åt thaimat till middag och jag fick en superfin kofta. på kvällen var det melodifestivalen som var planerad men i det ingick en kväll med all in tills krogen stängde och strupen inte klarade men alkohol. fröken fridell vart riktigt onykter och det var sååååå längesen jag vart sådär onykter och hade en helt suverän kväll och natt. överlycklig att robin tog sig vidare till finalen, tyvärr kommer denna fina kille inte klara sig hela vägen har jag analyserat fram men det är många bra bidrag i finalen och spellistan går varm på min spotify! igår var det bakishäng med många sovande timmar för min del, herregud jag hade helt glömt bort hur påtagligt det är att vara en partypingla. igårkväll var vi och såg små citroner gula på bion, åh sverrir gose alltså. sen hade vi nagelsalong vid köksbordet till sena timmarna innan vi gosade ner oss och somnade igen. idag har vi haft en shoppingdag i trollhättan och kollat in högskolan i väst, fröken fridell vill ju plugga där! nu sitter jag på snabbtåget från karlstad och ska hem till min goa bebis som saknat mig hela helgen. imorgon väntar os-dag med utvalda delar utav jobbet, grett! eller vad är os egentligen? skidåkning typ?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback