until we see a ghost

ni vet dagen efter sin egen födelsedag när det är ett helt år kvar till nästa gång det är ens alldeles egna dag? det var den värsta dagen jag visste när jag var liten, men tiderna förändras och idag är utan tvekan den sämsta dagen i världshistorien.
1. jag har hostat hela natten och inte sovit någonting, så jag var svintrött imorse.
2. snoozade 45 minuter för länge.
3. missade tunnelbanan jag alltid brukar åka med 20 sekunder.
4. rusade in på jobbet med 2 minuters marginal. 5. hela jobbdagen har varit S-K-I-T på riktigt, aldrig varit med om värre.
6. jag har halvt hostat ihjäl mig hela dagen.
7. påväg hem ringde jag bodyshop och frågade om mina bodybutters och showergels kommer snart, jag längtar efter dom. leveransen hade såklart missats och dom hade glömt skickat dom, så dom kommer nästa vecka.
8. jag blev åksjuk på tunnelbanan igen.
9. fnissade hysteriskt åt en kille som halkade utanför tunnelbanan, 20 meter utanför min egen port halkade jag och bröt seriöst typ foten.
10. tror ni hissen funderade när jag skulle upp till tredje våningen och in i lägenheten? nej, så jag fick halta uppför alla trappor med min trasiga fot.
så nu har jag legat med foten i vädret sen dess och spelat mobilspel. försökte ringa min man för en timme sen eftersom vi inte pratat sen igår på dagen och jag längtar efter honom så jävla mycket, men jag kom direkt till telefonsvararen. då brast allt! tårarna bara sprutade och jag grät som ett litet barn, och det gör jag fan fortfarande. äter yoghurt, gråter, tjuvröker fast jag har slutat och lyssnar på enrique iglesias, jag tycker det är så synd om mig idag. jag har samtidigt aldrig känt mig så patetisk! jag ska gå och lägga mig nu tror jag. och dessutom, fick jag skriva detta inlägg två gånger eftersom jag första gången tryckte på fel knapp och allt försvann! dö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback