to see you again

och jag kommer på så mycket saker att blogga om, men så gör jag det inte på en gång och då försvinner det igen. minnet är kort, men jävligt bra bör väll tilläggas! haha.
det har varit en lugn och nykter helg, otroligt skönt måste jag erkänna. tränade med tjejern i fredagskväll och sen var det sleepover hos mig.

men nu till det intressanta. jag sov tolv timmar i streck, alltså tolv timmar. vaknade inte en enda gång, inte ens för att gå på toaletten. detta är högst ovanligt, men det var så himla skönt.

åkte till emma på eftermiddagen igår och blev bjuden på middag och framförallt underbart sällskap. det är så fint att ha dessa vänner som oavsett hur många dagar, veckor eller månader som gått sen sist man sågs är precis lika fantastiska. och jag blir så sentimental och bara känner att allt som är falskt och fel kan dra åt helvete för jag har verkligen de bästa av människor, mina fina lunarstormtjejer.

imorse ringde klockan tidigt och jag klev upp, bytte om och åkte till farsta och tränade. dont know vad som hänt men det är bara gasa nu!

claes skulle kommit ikväll men det klämde sig ett jävla förhinder emellan. självklart händer sånt men ni vet den där pirrande känslan i magen? man går och längtar, längtar, längtar hela dagen och så SMACK bara dör allt och det blir en obehaglig känsla av besvikelse i kroppen istället. och även om man inte vill känna besvikelse så blir det så iallafall, det spelar ingen roll hur mycket man tycker undan den. antar att det är en nackdel med kärleken? men å andra sidan, vad vet jag som fan aldrig känt äkta kärlek förän nu. riktig kärlek som värker i varenda cell i kroppen.
men skillnad på att sitta själv under filten i fotöljen när man förväntat sig att sitta med sin bättre hälft i soffan liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback