så älskade gud världen att han gav den sin ende son

hujedamig vilken lång dag det varit. för det första har jag knappt sovit inatt och när jag väl sovit har jag sovit riktigt dåligt. jag gick verkligen och la mig i tid igår för att jag visste att jag skulle upp imorse och inte fick vara trött eftersom vi hade wb-dag på jobbet. vid 23.00 fick jag lite panik att jag inte hade somnat än, och när klockan var 01.00 fick jag panik och gav upp, fortsatte smsa med elin istället då. förstår inte varför sömlösheten alltid tränger sig på när man behöver den som minst, varför inte komma en fredag eller lördag natt liksom?
när jag väl hade somnat drömde jag sådär konstigt igen. att carina och ninni kom och sjöng för mig och sa att vi skulle fira min namnteckningsdag, alltså att vi skulle fira att jag lärt mig göra min egen namnteckning liksom. sen hade dom slagit in ett paket, det var en ram med ett foto på dom två bakom någon båt. när jag vaknade var jag så övertygad om att det hänt att jag varken visste upp eller ner!
 
efter vad som kändes som en evighet på jobbet och dagen äntligen tog slut så var det träning här i skarpnäck som gällde, helt sjukt mycket folk alltså. antar att det är fler än jag som tänker göra rätt nu efter nyår.
jag är helt slut nu, har ju inte en muskel kvar i kroppen av alla dom jag hade för ett år sedan alltså, fan vad besviken jag blir på mig själv att jag släppte allt. det kommer bli ett rent helvete att tappa dom där jävla kilona igen, plus lite till den här gången.
fick klartecken från paulsson idag också att jag skulle få semestern beviljad om jag sökte den tre första veckorna i september. så spanien here we come! längtar så mycket, det ska bli så underbart. förvisso är det åtta månader kvar, men då kan jag ju träna åtta månader, dricka minimalt med alkohol och äta sånt som man ska äta så kanske jag slipper gömma mig i vassen! låter bra, kör nu tjockis.
 
nu sitter jag och käkar minestronesoppa och hjälper lillebror att försöka ta sig iväg utanför östersund länsgränser, tänk att det ska vara så svårt att göra något själv! haha.
imorgon och resten av veckan är det jobb 10.00-19.00 vilket betyder lite sovmorgon, skönt.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback