live and unplugged

jag har en såndär kväll där 637282626 järnspöken svävar runt inne i mitt lilla huvud, igen. järnspöken är mitt favoritord, järnspöken är den bästa låten kent har gjort, järnspöken är inte att leka med, järnspöken är en sjukdom.
hur sorterar man tankar och känslor? hur skiljer man på vad som är verklighet och inte? jag orkar inte! dumma dumma dumma.
det är bara såhär för att jag ska sova själv för första gången på jättemånga nätter nu.
erik sa alltid att jag skulle låtsas att jag hade en nål och att det var små bubblor jag skulle sticka hål på så dog dom och jag somnar så småningom, det fungerar inte.
sen blir det en ond cirkel och jag är jättetrött imorgon och orkar inte sminka mig eller fixa håret. behöver jag tillägga att jag är less på allmänheten, på människor och omgivningen också? nej, anade väll det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback