kalas

jag vet att ni vill veta allt som hände på festen med gamla jobbet i fredags, men det får ni inte. det var en rolig, kaotiskt, innehållsrik,tårdrypande, kall och kärleksfull kväll. inkluderat var också taxiresor, utspillda shots, onyktra människor, toaköer, sjukhusbesök mitt i natten, deeptalks, dans och drama. ungefär som vilken fest som helst som fröken fridell går på tänker ni? nej svarar jag, det kan jag inte påstå. det bästa var att i lördags mådde jag så dåligt att jag gjorde premiär för mina helt nya, vita, underbara converse. bästa terapin, dom satt som klackskon på askungen om man säger så. festandet framöver då? det blir reunion med rockersgänget den 8/2 och såklart salesawards den 15/2 men annars blir det hallonsaft.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback