22:12

ligger utslagen i min kära lilla säng och kvider, så trött efter träningen alltså. claes gnäller jämt på att jag har en liten säng och jag kontrar med att vi får ha en dubbelsäng istället sen. men det säger jag bara, jag älskar min lilla mysiga säng, haha. det var ett dödspass på träningen idag och jag får nästan sendrag i magen bara jag vänder mig i sängen, haha heja mig.imorgon är det fuego och även dax för jenny att fixa sitt träningskort. hon har fått för sig att hon inte tycker om att gå på pass utan ska vara på gymmet istället, men det kan hon glömma! om jag och denize så ska behöva släpa henne i håret till gruppträningen, haha.nu ska fröken fridell ta och sova, börjar 10.00 imorgon så lite sovmorgon blir det iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback