du är ju allting

jag är kär. jag är fjantigt kär och kan inte låta bli att flina så fort jag tänker på honom. jag trodde aldrig att den här känslan skulle komma, att mitt hjärta faktiskt skulle slå såhär för någon annan. det är klart det är skrattretande att jag trodde att jag var kär när jag var sexton år, det är ett skämt jämfört med detta, jag är lycklig nu. förlåt mamma men du är inte längre en utav de två människorna jag skulle ta med mig till en öde ö, claes har tagit din plats och skulle tvingas åka med mig och elin.jag får fortfarande ont i magen när jag tänker på den där kvällen för snart sex månader sen när jag öppnade ytterdörren första gången och han stog där, och 62782839 fjärilar hade krig i magen på mig. och sen den kvällen har det bara varit, rätt.det är inte så lätt alla nätter, när jag ligger ensam hemma och stirrar upp i taket och kan inte sova, känner mig ensammast i världen och han är på andra sidan jorden känns det som och tårarna ligger på vattenlinjen. but if someone would ask how i'll spend my life, i'd say i'll spend it with you. en vacker dag kommer jag få gå och lägga mig med mannen i mitt liv varje natt och vakna med honom varje morgon. och för er som inte tror det, som tror att ni har en aning om någonting och som inte kan vara glad för min skull och bara snackar en massa, ni kan dra åt helvete.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback