and i'm like, never thought it hurts so bad

det knyter sig i både själen och hjärtat när jag tänker på det, endå gör jag det hela tiden. jag har inte träffat det finaste jag vet på tio dagar nu. är det ens lagligt när man bor i samma stad? fruktansvärt. hade någon sagt för ett halvår sen att jag skulle känna den här kärleken idag hade jag antagligen höjt mitt vinglas, skålat och skrattat rakt ut. ungefär som alla gånger fia sagt "tänk den dagen du kommer ringa mig och säga att du träffat mannen i ditt liv " haha tro mig, med det detaljminnet jag har kommer jag så väl ihåg när jag stog på perrongen i handen och ringde henne och sa att jag tänker fan satsa helhjärtat.
och här ligger en liten töntigt kär tjej och längtar efter sin älskling, i would i would lilsom.
längtar tlills på fredag, obeskrivligt mycket. då ska jag pussas, dricka vin (ojdå) och kalasa med mina fina vänner och sen ska jag få krypa ner i mina rutiga sängkläder med claes! jag dör vilken lycka ♥ nej men hujedamig, nu måste jag sova, det var inte meningen att det skulle bli en novell.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback