you can't keep your hands to yourself

tänkte börja skriva en resumé av salesawards i fredags men det kändes som ett lite för avancerat projekt för stunden, får ordna det i helgen istället. det kommer garanterat ta en timme med alla detaljer. det är ju allt från limousinfärder, till blåbär och nervositet.
 
jag har haft en hemmafru-kväll ikväll med städning, tvätt och andra saker som hemmafruar gör, typ vattna blommorna? imorgon är det sovmorgon, börjar inte förän 10.00 så jag kan med gott samvete vara vaken ett bra tag till.
 
annars är det väll bra. lite less på dagarna som bara passerar och ser likadan ut. trött på det mesta, besvärad av dom flesta så att säga. jag har en enorm hemlängtan och skulle helst vilja skita i allt och åka hem, ligga i en hög i soffan med mina systrar, hanna och elin. låtsas att ingenting berör mig och ingenting är fel.
jag får göra det bästa av situationen och åka till alingsåsvägen imorgon efter jobbet och färga håret på kvinnan som jag aldrig kommer förstå hur mycket kärlek det finns inuti, som jag aldrig kommer sluta älska och som jag aldrig skulle klara mig utan.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback