pick up the phone, i know you're home

det har varit en låååång dag idag. jag drömmer så underliga saker på nätterna och vaknar så många gånger varje natt att jag knappt vet ut eller in. inatt hade jag på något vis tagit ur laddaren ur mobilen, tagit mobilen från trapphyllan och lagt ner den i lådan i mitt sängbord? utan ett litet minne av det dessutom. så imorse när alarmet ringde var det typ " ah men vafan, vart ringer det då liksom?! " haha herregud. efter den långa dagen på jobbet styrde jag raka vägen i snöblandat regn mot alingsåsvägen. en traditionell och underbar måndagkväll i vanlig ordning med bra program i tv-tablån, hjärtligt sällskap och min ärliga chans på hela veckan att faktiskt få prata med någon som lyssnar på det jag säger med hjärtat och bryr sig på riktigt! nu har jag krupit ner i min lilla favoritkoja och lyssnar på celine dion. få artister får mig att rysa som denna kvinna, samtidigt som få artister får mig att ha deluxe-ångest över att jag inte alls kan ta en endaste ton, haha. har pratat med min älskade lisa på telefon ikväll också, jag åker till uddevalla den 1/3 för att undvika järnspöken och ensamhet. byter ut det mot en ny stad, en riktig partykväll och att äntligen få träffa lisas familj! vi kom också på att det nu i dagarna är ett år sen vi träffades första gången och jag citerar lisa och säger; det är det bästa året någonsin.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback