lo and ve

har en gosig, snarkande lisa bakom mig i sängen. hela helgen har jag tagit hand om ungdomarna som är bakis och trötta. jag är vuxen nu! själv kan jag inte sova, längtar så mycket efter mannen i mitt liv att jag skulle kunna gråta vilken sekund som helst. tur att det är måndag imorgon, jag har nog aldrig längtat efter en måndag i hela mitt liv förut. och i vardagsrummet står barbros stora bur och hon vilar så sött där i. så mysigt ♥

Hej Frida!
Jag har kommenterat på en av dina bilder på instagram, vi på VeckoRevyn skulle gärna använda en av dina bilder i tidningen (den där du fotat av tidningen). Är det okej med dig? Vi har börjat med att ha med tre läsarbilder i varje nummer, på vår sida som heter "Inbox".
Mvh Angelica

2013-02-11 | 09:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback