in your arms

" att få vakna och se din nakna rygg bredvid mig, det är det bästa jag vet "
jag har haft en kanonhelg! en nykter helg utan ångest och bakfylla, förstår verkligen inte varför man dricker? aja, nog om det.
mötte upp min bästa fia i fredags efter jobbet, så åkte vi hem och åt klassikern lasagne medan vi kollade på gosade i och gosade i soffan. längesen jag träffade henne nu, men det känns alltid som att det bara gått en vecka. sen låg vi som vanligt vaken halva natten och pratade. vi har alltid haft massor att prata om, men av någon anledning har vi ännu mer att prata om nu. vi behöver inte specifikt gå in på detaljer men det är så roligt! övertygad om att buddha har straffat mig ännu en gång, om så med det bästa i hela världen. i lördags åkte vi in och strosade lite i fridhemsplan, solen sken och det bara var en oslagbar dag.
mötte senare upp mannen i mitt liv och sen skulle jag laga mat, men det var nog mest han som lagade den tror jag? det tog så lång tid för mig att hacka morötter så han nästan vart trött på mig, haha. men jag har så svårt att göra två saker samtidigt, framförallt om den ena saken är att prata. sen var det mitt efterlängtade MELODIFESTIVALEN som tyvärr var en rejäl jävla flopp alltså, hoppas verkligen det blir bättre på lördag annars ska jag personligen söka upp christer björkman och säga honom ett par sanningens ord! piskade iallafall älsklingen i schlagerquiz vilket faktiskt inte var solklart eftersom han vet precis allt om allting. en såndär vemvillblimiljonär-deltagare är han, haha. men tur att jag vann iallafall, annars hade mitt straff varit att berättat för alla mina vänner att jag faktiskt förlorade, förnedrande hade det varit! haha. det absolut bästa på hela helgen var givetvis att få gå och lägga mig tillsammans med honom. det pirrar i magen på mig bara jag tänker på den kärleken, jag är så kär i den här karln att det inte finns ord att beskriva det med. allt annat är oviktigt, och allt annat är falskt och fel. jag kommer förmodligen avlida när han ska åka till egypten nu i slutet av februari, huvva! men jag planerar att åka till uddevalla första helgen i mars då, man får ju inte vara dum liksom. nu ska jag snutta kudden, det väntar två tunga arbetsdagar nu. puss och godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback