brighton rock

har egen frisörsalong hemma med jenny. jag hade tappat så himla mycket slingor som behövde klämmas fast igen med kraft om man säger så, haha. ska boka frisörtid i helgen också, tror jag bestämt mig för att klippa lugg i helgen också. måste endå klippa av en liten centimeter på håret, så jag tänkte jag skulle smacka en riktigt bred och tjock lugg också, alá loreen liksom. kan ju vara trevligt tilll salesawards nästa fredag också att faktiskt ha en frisyr.
 
har också kollat igenom antagning.se i denna djungel av utbildningar, högskolor, poäng, antagninsstatistisk och grejer. det ger mig fortfarande bara ångest alltså! jag skulle ta ett år i tyskland och börja plugga när jag tog studenten och sen börja plugga igen, bra det gick? nu är det 2013 och jag har inte tagit tag i det än, skärpning fröken fridell. men det känns väll iallafall som att man börjar ha ett litet hum om vad det åtminstonde blir för inriktning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback