B.P.I.G.M.M.B.F

insåg precis att det inte är alltför länge kvar tills jag ska åka till min älskade lisa,
denna kvinna som oavsett väder, humör och veckodag genuint och äkta finns där.
det gäller att hitta små ljuskällor i livet även om det snöar och är som mörkast utanför fönstret.
det ska bli riktigt skönt att komma bort några dagar. packa en tandborste, snuttis, lite hortrosor och lämna allt som är jobbigt, tråkigt, smärtsamt och tankekrävande utanför resväskan och bara åka.
få ligga några nätter bredvid en av dom bästa människorna jag vet och bli killad på ryggen och prata hela nätterna tills hon somnar och snarkar mig i örat, om inte det är äkta kärlek så finns det ingen kärlek.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback