blowjob

haha, jag måste ju skriva om kvällens roligaste telefonsamtal. tänker inte nämna några namn men såhär lät samtalet; herregud det sjukaste jag varit med om alltså. jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt! sitter i bilen på parkeringen och skulle precis kliva ur när jag ser två killar gå in i ett annat trapphus och in under nedre trappan. så börjar dom hångla och ta varandra på kuken. HERREGUD jag dör, vad ska jag göra. och sen börjar den ena suga av den andra och nu gömmer jag mig i bilen för dom kommer ju typ knivhugga mig om dom ser mig. alltså jag dör detta är det sjuuuukaste jag varit med om. NEJ MEN NU JÄVLAR BÖRJA DOM KNULLA DÄR UNDER TRAPPEN ALLTSÅ. nej jag dör, jag mår så jävla dåligt. jag vet inte vart jag ska ta vägen, nej nu lägger jag på vi hörs sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback