vem fan är gud att döma?

har precis bäddat ner mig i nytvättade sängkläder och dammat av sommardöden av mons kallentoft, nu är det dags igen! bästa boken någonsin, det bör nog bli fjärde eller femte gången i ordningen nu.
igår var vi på ikea jag och mina bästisar från alingsåsvägen, otroligt mycket folk men det gick jättebra och vi hittade det mesta till nya lägenheten och jag blev ett antal tusenlappar fattigare, men det var det värt. nu ligger allt i förrådet och bara väntar på flytten, som jag längtar! hade ju en fantastisk kväll med min älskling igår också, supermysigt på alla sätt och vis. min finaste, finaste, finaste. finns ingenting i hela världen som står över känslan att få somna bredvid honom. helt otroligt att man i praktiken kunde känna såhär för någon, trodde helt klart att det bara hände på film. sådär att man hör sitt eget hjärta slå när man ser på honom. jag längtar efter framtiden, efter våran vardag och att jag varenda morgon, året runt får vakna bredvid hans nakna rygg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback