the things that keep me alive, keep me alone

idag har jag (faktiskt) varit ledig! tvättat, städat och varit hundvakt. jag och roxie tog en långpromenad på eftermiddagen till höjden i det höstiga vädret. halsduk och lundhagsjackan, tänk att det är daga för det redan.
fick reda på att jag måste vara ute ur lägenheten den 15 december också. satt på vardagsrumsgolvet och grät en hel kvart innan jag samlade mig och började dra i alla kontakter igen. det vore förödande om jag skulle vara tvungen att flytta tillbaka till östersund igen. det skulle garanterar resultera i depression, tabletter och psykvård. börjar fundera om det ligger ett karma över min blogg. först hyllade jag mitt team och det sprängdes i luften, sen skrev jag en mening om lägenheten och den försvann liksom.
förhoppningsvis löser det sig, jag har ju tre månader på mig men det är inte lättaste staden att hitta lägenhet i.
nu ligger jag och denize och kollar på dear john, dags att sova snart eftersom jag ska jobba 10.00-19.00 imorgon! tur att clara, ainoa, sofia och hanna jobbar imorgon också. mina mysisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback