sista natten på söder

fem flyttkartonger, sju banankartonger, två ikeasäckar, två resväskor, fyra säckar med kläder, massvis med papperspåsar och två stora megasöckar med skräp, massvis med timmar och två ipren senare är det äntligen klart med flyttpackningen. världens största tack till min guldklimp som var här och hjälpte mig ikväll, så himla tacksam för det denize. imorgon bär det av mot bya lyan efter jobbet och det känns jättebra! bara grovstädningen kvar nu men eftersom jag har lägenheten hela oktober också så planerade jag och denize in att ta den städdagen den 19/10 och polera varenda hörn då så man tar allt i ett.

nu är jag så himla trött att jag knappt orkar hålla telefonen uppe. jobb 09.00-17.45 imorgon sen är det helg! jobbar dock söndag men lördag innefattar sovmorgon först och främst men sen ikea och förmodligen en heeel deeel uppackande ur kartonger.

hejdå skanstull och tack för den här tiden, hej skarpnäck here i come!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback