tätorpsvägen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ígår var jag till skarpnäck efter jobbet och skrev kontrakt på lägenheten och träffade tjejen som jag ska dela den med. carro hette hon, supertrevlig och rolig tjej från gävle som jobbade på telenor. vi klickade med en gång och det känns jättebra. nu är det packning på kvällarna som gäller för mig, började igår och herregud vad mycket grejer det är. det är rensa och kasta i första hand och sen packa så jag kan förvara i banankartonger i förrådet då eftersom jag inte kommer kunna ta med mig allt. imorgon jobbar jag bara halvdag för att kunna packa klart det mesta och sen kommer denize och hjälper mig imorgon också. det är ett nattduksbord jag saknar, det finns ett i lägenheten men jag måste ha ett med låda och som dessutom går ihop med de andra vita möblerna. men lägenheten är jättefin och stor, det känns så himla bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback