hjärtesorg

åkte till kista och fixade naglarna, blev riktigt bra och la en naturfärg som lack som funkar till allt.
åkte till jobbet och trallade in och såg alla mina fina team-kompisar och fylldes som vanligt med glädje, dom gör mina arbetsdagar. clara var tillbaka efter sin semester och allt var frid och fröjd tills.. PANG BOOM SMASH! plötsligt ett möte för hela teamet, vi får kastat i ansiktet att vi kommer splittras och bli indelade i de övriga teamen och att förändringen träder i kraft imorgon, imorgon?! tack för information i bra tid så man hinner förbereda sig, samla sig och smälta förändringen. jag blev så ledsen, alla blev så ledsna! precis som jag sa igår, detta är ju glittret på mina rosa fluffiga moln om dagarna. jag är jättenöjd med det nya teamet, går dit med min kära richard men fortfarande.. mitt meangirls-team med anna, clara, hanna och ainoa WONT LAST AND IT'S SUCKS! nu ska jag och clara gå till fridhemsplan och ta en öl och sörja.. eller en öl, jag dricker en colalight eftersom hag har nykter månad men sörja kommer jag göra. jag är nöjd med indelningen till nya teamet men kärlek till mitt team som alltid kommer vara mitt team, oändligt med kärlek!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback