booked

jobbar idag, så tråååkigt att jobba söndagar alltså. hade mycket hellre varit hemma och svurit och försökt byggt ihop mitt nya nattduksbord som jag köpte igår.
det var hur mycket folk som helst på ikea igår, stressigt och ungar som skrek! inte mitt paradis direkt. men jag hade roligt med mina pantertanter och vi shoppade en hel del och skrattade ännu mer.
allting är uppackat ur flyttakartonger, plastsäckar och banankartonger hemma nu, dock står allt kaosartat på den stora byrån så det får jag ta tag i senare, bara man slipper sova bland kartnger liksom.
slutar om en kvart nu, då är jag bjuden på middag på alingsåsvägen, mys! sen måste jag hem och snickra ihop nattduksbordet så det blir klart.. öppnade kartongen lite igår och det var miljoner skruvar och skit, det kommer ta verkligen hela kvällen. uppdaterar med lite bilder från gårdagens köp och bilder från lägenheten senare ikväll eller under morgondagen!

har bokat två tatueringstider nu också, bra att få fingarna ur någon gång. fick dock en fundering att boka av den ena och ta den efter jul istället av hemliga skäl, måste fundera lite på det.. to be continued!


 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback