so, there must be a reason

extremt dålig uppdatering senaste veckorna, jag vet.
det har som varit full aktivitet ändå.
tror att jag ska börja göra som på den gamla goda tiden när jag skrev på en liten lapp allt jag skulle blogga om när jag kom hem så inget glöms bort, minnet är väll kanske inte på topp.
 
måndag idag och jag är ledig. lite förvirrande att vara ledig en måndag, dagarna blandas lätt ihop därefter.
jobbar bara tre dagar denna vecka sen semester fredag, lördag, söndag och måndag eftersom min älskade små frön kommer på besök till huvudstaden då. helt underbart att båda systrarna kommer samtidigt, bara lillebror som fattas men han är en upptagen man, haha.
 
sitter i soffan och kollar på greys anatomy nu, det är kolsvart ute precis som om det är mitt i natten fast klockan inte ens är sex än. det går mot mörkare tider, utomhus iallafall.
 
på lördag flyttar den tredje tjejen in här i lägenheten också, freja hette hon och fick sin nyckel idag.
hoppas hon kan hålla den ordningssamma standarden som jag och carro har, att hon har humor och inte är blyg så ska det nog gå bra.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback