don't say i didn't warned you

så skönt med tre dagars ledighet framför mig, slappna av och koppla bort lite.
mindre okej att jag och carro skulle kolla på film ikväll och dvd-spelaren inte fungerade så jag fick felsöka och kolla kablar och grejer, ligga inne i mediaskåpet och göra det man instruerar kunderna till varje dag.
men jag svor och snorade av allt damm och vi skrattade men till slut kunde vi se hannah montana iallafall! haha.
 
imorgon ska jag har sovmorgon så det bara skriker om det, så skönt att kunna vakna och somna om igen sen.
klockan 12.00 har jag tatueringstid och jag har äntligen bestämt mig för vilken av texterna det för det första blir, och sen vart jag ska ha den och sen i vilket typsnitt. kommer nog hinna ändra mig ett par gånger innan klockan 12.00 imorgon men det blir vad det blir, det är budskapet som är det viktiga och det råder det inget tvivel om.
 
nu ska jag gå och lägga mig in nytvättade och manglade sängkläder och kolla på trekronor, dags att börja se om den mest fantastiska serien i världen igen tycker jag! ungefär ett år efter sist jag såg den, helt lagomt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback