close enough to hope you found me

helt mörbultad efter träningen. frukansvärt vad otränad jag är. jag blir så jävla arg på mig själv som släppte det fina flow jag hade med min egen hälsa för ett halvår sen. men jag är eldad igen, jag är påväg.
imorgon är det ett pass 09.00 som jag bokat så uppstigning 08.00 på min enda lediga dag denna vecka! men det skiter man väll i, det komme vara värt det efteråt. sen ska jag och carro ha städ och tvättdag och höststäda lägenheten! svårslagen känsla när hemmet är skinande rent och luktar gott och man får dessutom gå och lägga sig i nytvättade och manglade sängkläder. har man tur slipper man gå och lägga sig själv utan kan ligga tryggt som lilla sked hela natten! okej, nu spårar det.
nu ska detta pyret sova, kommer vara välbehövligt efter flertal nätter med inte alltför mycket sömn. jag somnar med ett leende på läpparna, det var ett bra tag sen sist.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback