about that

 

helgen har sprungit alldeles för fort förbi. min älskade lisa har varit här och det har varit fantastiskt att fått krypa ner i sängen med henne tre nätter i rad. alldeles för lätt att vänja sig, nu är hon hemma i uddevalla snart igen och jag får hela sängen för mig själv igen.
blombud idag från en extremt nöjd kund jag har haft hand om på jobbet också, så himla höstfina.
imorgon ska jag jobba igen efter tre dagars ledighet, morgonpass hela veckan. plus att jag och denize tecknar vårat träningskort imorgon också, nu jävla ska kämpar-frida tillbaka igen och sockerberoendet, latheten och alkoholen ska ännu en gång bort. en månad alkoholfritt har jag redan klarat, two more to go! jag vet ju att jag kan, jag har ju redan krigat dessa tre månader en gång förut men släppte det när resultatet äntligen började ge med sig och jag får helt och hållet skylla mig själv som får börja om nu.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback