zaleilah

börjar med ett stort tack och massor med kärlek till jimmy, denize, carina och ninni för all hjälp med flytten idag.
det gick otroligt smidigt och snabbt, vi var klara långt innan jag trodde det skulle vara klart.
nu är det bara sängen kvar som ska flyttas, och det blir på söndag när jag och denize kommer hem från norrköping.
sen börjar det riktiga slitgörat med att packa upp allting och ordna. visst, det är roligt men det tar extremt mycket tid!

nu ska jag sova på alingsåsvägen resten av veckan, känns inge roligt att bo i en tom och ekande lägenhet där det bara finns en säng liksom.
sen var det längesen jag var hos panter-tanterna mina så då kan vi ta igen några dagar.

ligger och kollar på första deltävlingen till eurovision nu, helt extremt värdelöst.
det måste ju börja ta slut på fantasi nu va? första bidraget var ju så pinsamt att man ville dra filten över huvudet! och nu sjunger finland sitt bidrag på svenska? vad i hela fridens namn är detta?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback