there is something i want you to know

ångesten över att behöva jobba 12.00-19.30 när det är 22 grader varmt ute och strålande sol alltså, jag kommer avlida under sommaren.
sitter och tänker på förra våren och sommaren i hamburg när jag klev upp och lämnade barnen i skolan och på dagis vid åtta och sen låg jag ute på baksidan hela dagen och lyssnade på musik och läste svenska skvallertidningar tills jag skulle hämta dom vid tre. glory days? japp japp.

nu sitter jag iallafall påväg till jobbet. det blir inget vin med tjejerna ikväll utan det blir raka vägen hem för att packa, fixa och grejja inför imorgon. jag och denize åker ju till norrköping imorgonbitti för att bli hämtade av emma och sen åka vidare till finnspång för en sjuhelvetes jävla 20-års brakfest! känns grymt.
jag och min vapendragare ska alltså göra finnspång osäkert, men alltså.. vart ligger finnspång?! haha.
känns bra att jag var nykter förra helgen också, taggat inför imorgon liksom.

hoppas det är lugnt på linjerna idag på jobbet, det är ingen dag då jag skulle handskas speciellt bra med krävande kunder. tur att min arbetsplats sprudlar av underbara människor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback