stenhård

en tjej som är lika utmattad som igår är påväg hem från ett träningspass, den tjejen är jag! surprise, surprise haha jag är så rolig ibland.
nu ska jag hem och laga lite middag först och främst. kyckling med grönsaker och salsa får det bli, nyttigt och bra! sen ska jag börja packa ner alla vinterkläder och annat skit som bara ligger i banankartonger för snart smäller det bara till och jag flyttar in på söder! helt otroligt vad jag längtar, kan inte sätta ord på det. dock oroar jag mig över att jag kommer vara ensam så mycket, jag har ju som aldrig behövt det förut. fast nu har jag ju önskat mig en pojkvän i födelsedagspresent så då kan ju han komma och hålla mig sällskap när jag är ensam, haha. plan nummer två är att köpa två marsvin annars! hårat knappt, easy att städa en liten bur och sen uppfostrar man dom att vara jättegosiga och sociala så har jag löst mitt lilla problem, right? jag har fått några kommentarer att jag ska köpa katt istället men hallå?! lär ju inte hända. visst, dom är ganska söta när dom är bebisar men sen blir som stora, håriga äckliga monster som gör att man blir snorig och sen hårar dom bara ner..
slutsats: nej, INGEN KATT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback