she's nearly alive, barely breathing

helt slut tjej är påväg hem efter ett träningspass.
det är längesen, alldeles för längesen jag var och tränade nu.
för mycket alkohol, socker och skitmat har det varit senaste veckorna, samt för lite träning så att jag haft en rejäl svacka är nästan en underdrift.
nu är jag på banan igen, pushade tills tårarna rann idag, och det var nog bra att dom fick komma ut efter att ha tryckt tillbaka dom hela dagen. kalori-intaget har legat minimalt hela dagen också, bra där din soffpotatis!
jag vet vad som krävs av mig, jag vet vad jag vill, men finns inte orken eller motivationen blir det inget.
nu har den ju hittat tillbaka, kan den bara stanna nudå?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback