happy birthday

det är en månad tills jag fyller år.
eftersom min bästa vän köpte allt jag behöver vet jag inte vad jag ska önska mig, except for this:
en kille utan flickvän, som bor i stockholm och tycker om samma musik och filmer som jag gör. som är musiker och tjänar mycket pengar och som bor på söder så man slipper bo långt ifrån varandra. han ska inte vara avundsjuk alls och han ska vara en jävel på att laga mat. han ska älska mina kompisar precis lika mycket som jag gör och sen ska han känna en tatuerare så jag får tatuera mig billigt. sen ska han betala när vi går ut och avguda min familj. Sen får han gärna köpa en bil till mig också. annars har jag inte så många krav? men ser ni honom så ge honom mitt nummer! just det, han ska helst se ut såhär..


grrrrmmmuuuums

2012-05-07 | 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback