ah men herregud

igår när jag kom hem hade dom bytt lås på porten in till lägenhetshuset, hade jag någon ny nyckel?! nej, för dom har sagt att man ska få nya nycklar under vecka 21. arg något så inihelvete ringer jag svenska bostäder och får då veta att en upplåsning kostar 1000 kronor och då vill man ju gråta.
" - nej, då jävlar skiter jag i det! tack och hej! " svarade jag och ringde sen i förtvivlan till carina och fick sova där.
jag som hade tänkt att det skulle bli sista natten i lägenheten igår eftersom jag flyttar idag, men icke! haha, vad är oddsen.

nu sitter jag påväg till jobbet iallafall, fick jobba 08.00-17.15 idag eftersom jag skulle flytta, så det känns bra! dock är jag lite trött eftersom det vart en aning sent, men det löser nog upp sig så småningom!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback