7393173095366

ligger hemma och kollar på solsidan.
fick sluta tidigare idag så då blev det solning på balkongen.
nu har jag hunnit med att packat ihop ungefär allting, good to go i princip.
lite småsaker kvar men i det stora hela är allt klart, det känns så jävla bra.

jag har ju en vit helg denna helgen och det är så skönt, det är verkligen evigheter sen! otroligt skönt att slippa vara bakis och ha ångest, nykterist kanske är något?

sofia är på intåg snart också, jag är lycklig så länge jag slipper sova själv.
igår flamsade vi långt in på småtimmarna och skrattade tills det gjorde ont i magen.
jag är så lyckligt lottad när det gäller mina vänner, det borde vara olagligt att inte få ha det lika bra som jag har.


Dette innleggets tittel er det samme som UPC-barcoden på Clas Ohlson Flyttlåda

2013-02-14 | 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback