this is no final solution

hejdå stockholm och hej östersund!
sitter på tåget mot norrland nu för en veckas "semester" i min hemstad, åh mitt älskade östersund, eller? haha.
jag har en extrem längtan efter min familj, det bultar i hjärtat när jag tänker på att jag får krama om dom allihopa om några timmar. mina fina små lingon till syskon! tänk att lillebror ska ta studenten, herregud studenten?! den går lite för fort tiden nu kan jag tycka.

det finns dock en liten klump i magen över att behöva lämna stockholm en vecka. jag har ju lämnat mitt hjärta kvar och lite ouppklarade business om jag säger så. jag begriper inte varför det alltid ska vara så extremt komplicerat? varför ska jag alltid trassla in mig i det omöjliga? det kanske är bra att åka hem en vecka, få lite distans och grejer.
ja, vi säger väll det så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback