the train that stole my love

jag har haft en härlig vecka i östersund.
födelsedagsfirande, studenter, fylla, fight, mys, familjehäng, vin, kärlek, tårar, spya, god mat och fina vänner.

det var riktig deluxeångest att behöva säga hejdå till elin, fan det var smärta alltså. dock kommer hon ner snart igen men ändå, det är klart att man hinner vänja sig när man får umgås varje dag i en vecka, det är ju svinjobbigt att skiljas åt när hon varit här en helg liksom.
fan, jag önskar verkligen att mina vänner från östersund och min familj kunde bo här också. så man kunde känna att dom "som är" hemma kunde vara där jag känner mig hemma.
men det var, trots allt, riktigt skönt att få kliva av tåget och andas stockholmsluft igen, få sätta sig på tunnelbanan och åka hem till lägenheten. dock var tåget över en timme försenat, och jag skulle duscha och grejer så jag var svintrött imorse när jag skulle kliva upp och jobba. det kändes som jag hade sand under ögonlocken typ, men med en redbull och två ipren till frukost så löste det sig också!

skulle ha jobbat till 17.45 men eftersom jag har en flört med RTM så fick jag sluta tidigare så jag kunde se frankrike och englands match i fotbolls-em också.
sitter vid fridhemsplan med maja, elin, johanna, emelie och lisa nu. dricker vin, snackar skit och kollar på fotbollen. jag är mest intresserad av vinet och skitsnacket, hahaha. jag ska försöka engagera mig ordentligt till sverigematchen iallafall, hahaha.

för övrigt är det bara jobb onsdag och lördag kvar denna vecka, skönt? ja!
har bokat min fina fia för övernattning typ hela veckan så jag slipper vara själv, haha. imorgon skulle vi egentligen sett en konsert ute i sollentuna med denize men eftersom christian (ursäkta) beter sig som ett jävla svin så strejkar jag och tänker inte åka dit. jag rättfärdigar inte ett sånt beteende som
han har och därför tänker jag inte åka dit. Jag har svårt att hålla mig som snälla tjejen just nu, jag blir bitchen deluxe! är det okej att skratta? bra, haha.

nog med bitterhet, nu ska jag umgås
med helsköna människor hela kvällen och natten. sovmorgon imorgon och sen ska jag packa upp mina två stora resväskor som ligger fullproppade med
grejer på vardagsrumsgolvet, ordning och reda ska det vara har mamma lärt
mig! måste passa på att tacka mamma & anna för alla fina ljuslyktor jag fick med mig hem. en kaffebryggare och en vattenkokare, kaffe till kaffebryggaren och grejer, så himla glad och nöjd! födelsedagspresenterna var också guld värda! tackar mina nära och kära för presentkort, pengar, smycken, väskor, massa vin, dyrt smink och sen moringa-produkterna från bodyshop jag fick utav sandra, helt underbart luktar dom! puss till er allihopa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback