listigt

vilken svordom använder du mest?
fan. 
äger du en iPod?
nej, men jag gjorde en gång i tiden.
vilken tid är din väckarklocka inställd på?
det beror på vilken tid jag börjar jobba.
hur många resväskor äger du?
tre stycken tror jag.
du är ledig. umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
beror på hur less jag är på kompisen?
när var senast någon stötte på dig?
lär nog ha varit i helgen.
vad åt du till middag senast?
kött.
tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
garanterat.
vilket riktnummer befinner du dig i?
08?
är du blyg inför det motsatta könet?
ja, herregud. törs inte ens säga hej!
vilken film kan du alla replikerna till?
ingen?
pratar du några andra språk?
engelska och tyska då.
diskar du din egen disk?
ja, dessvärre måste jag det.
tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
defenitivt, han borde alltid betala.
vad har du med dig in på bion?
snus, colazero och godis.
vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
charmen och badass-grejen.
när sov du senast på golvet?
när jag var hemma i östersund.
hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
det är olika, beror på hur mycket jag druckit?
är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
absolut inte, jag hatar stora bokstäver.
vad var det senaste du åt?
kesella.
skulle du någonsin hoppa fallskärm?
inte om jag så fick 100 000 kronor.
tycker du om att krama folk?
jarå.
äger du en digitalkamera?
japp, en trasig.
vad är du allergisk mot?
pollen, katter, hästar och fisk (psykiskt)
om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
filip typ.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback